30 de gener del 2011

LES LECTURES OPTATIVES DEL SEGON TRIMESTRE

Nevit Dilmen a Wikimedia Commons




Ja sabeu que aquest trimestre tothom llegirà allò que vulgui, però bé s'hi ha de posar límits, no fos cas que les llibreries de Figueres o la Biblioteca de Castelló es quedessin sense estoc.
I els límits són aquest ampli ventall de lectures que teniu en aquest enllaç.

Si no heu trobat cap llibre que us sembli prou atractiu en aquesta primera llista. Aquí teniu una altra llista de possibles lectures.

JA SABEU QUE LLEGIR ENS FA GRANS, MOLT GRANS.

17 comentaris:

Helena ha dit...

Quim, jo m'agafo:

"Contes per a nens i nenes políticament correctes" de James Finn Garner

Ok?

tadzioizdat ha dit...

em llegiré "jo, Robot"

Myrna ha dit...

Hola sóc la Myrna i llegire: CAMPS DE MADUIXES de Jordi Sierra i Fabra.

marinacatalablog.blogspot.com ha dit...

Marina Costa Cañadas - L’OMBRA DEL VENT

Anònim ha dit...

Quiiiiim!! Sóc la Joana i em llegiré el llibre de J.D.Salinger- EL VIGILANT EN EL CAMP DE SÈGOL.

El Luchi ha dit...

Hola Quim, sóc en José:

Jo llegiré CONTES PER A NENS I NENES
POLÍTICAMENT CORRECTES, de Finn Garner.

Raiza!! ha dit...

Hola Quím m'agradat un llibre de de la llista de 4rtA el seu autor es diu" Jaume Benavente" i el titol del llibre és HISTÒRIA D'AMOR A SARAJEVO.

Raiza!

Eva's blog ha dit...

El noi del pijama de ralles - EVA SALÓ HUBACH.

Encomana el català! ha dit...

M'he decantat per Aire Negre d'Agustín Fernández Paz. Mohamed Terraf

Max ha dit...

En Max llegira Jaume Benavente- HISTÒRIA D’AMOR A SARAJEVO

Max ha dit...

Hola em dic Yani i vull llegir el de: Haruki Murakami- KAFKA A LA PLATJA.

Adeuuuuuuuuuuu !

Sònia ha dit...

Hola Quim, sóc la Sònia i com a lectura optativa del segon trimestre he triat "Bella Malicia" de Rebeca James.

Marc ha dit...

Soc en Marc Manzanero i he escollit
Jaume Benavente- HISTÒRIA D’AMOR A SARAJEVO

Neus ha dit...

Llegiré ''Història d'amor a Sarajevo''

Neus

Neus ha dit...

En Sayman m'ha dit que vol llegir el llibre ''Jo robot''.

Arnau ha dit...

Hola Quim sóc l'Arnau i agafo L'ombra del vent.

Odei ha dit...

Jaume Benavente- HISTÒRIA D’AMOR A SARAJEVO, sóc l'Odei :)